ارواح پارانویید

حال کن در انسداد افکارت، حرف های عمیقت را

ارواح پارانویید

حال کن در انسداد افکارت، حرف های عمیقت را

خنده های سرسری

نمی دانم کجای این زندگی است که درگیرم می کند برای زنده ماندن. نمی دانم کجای حرف های آدم ها را واقعن باور دارم. اینکه دوست دارم با یک جمله حتی تو را از خودم بیزار کنم، اینکه دوست دارم جایی همه مرا مشغول سیگار کشیدن و لاسیدن و فیگور نیمه سنگین با حوالی لباس های آویزان و موهایی که توی صورتم ریخته ببینند. که منتظر شروع یک تئاتر مزخرف دارم با برگ ها همدردی می کنم و کسی بیاید بنشیند کنارم و بگوید تو جذاب ترین آدم زندگیم هستی که تا به حال دیده ام. یک کسی که ترجیحن خیلی هم زیبا باشد و از جایی بین دوست های قر و اطواری آمده باشد و همه پسر ها هم پر و پاچه اش را دید زده باشند. یا اینکه سر صحبت را با یک نخ سیگار پریمیوم باز کرده باشد، و من به رغم همه وسواس و بدبختی پشت صحنه یک نخ کم شدن خیلی جنتلمن تعارف کنم و کلی حرف های بی سر و ته تحویلش بدهم که فقط موجب خنده های سرسری باشند. خنده هایی که تنها از یک برخورد دفعه اولی ناشی شده اند، نه مفهومی که برایش خودم را به در و دیوار پاشیده باشم. و من خیلی خوشحال باشم برای اینکه هنوز زنده ام با چندرغازی که ته مایه مغزم نگه داشتم برای همین روزهای مبادا. نمی دانم، چرا دوست دارم با همین پاراگراف یک لجن نیمه مترقی شیتان فیتان باشم که فقط به درد خودش می خورد. دلم می خواهد واقف باشم که کسی با دردهای پارانوئیک، با حرف های فلسفی نمی خوابد. کسی از داشته های من بزرگ نمی شود. ولی خیلی ها از نداشتن های من درس می گیرند. از آغوش پلاسیده می فهمند دنیای کرم خوردگی را. اینکه بیاید کنکاشم کند که چرا تمامش نمی کنی، که چرا آدم نمی شوی. که در واقع چرا نمی میری. که در واقع همه این سال ها را با دیوانگی یک توهم ناشی از مرض طی کنی. دست آخر هم می دانی که همه چیز به یک انحراف اخلاقی خیلی فریبنده ختم می شود.


طاسی و ریش فلسفی بیزانس، مترسک و دستمال افسانه ای گلداری که بوی تو را می دهد، و تز هست و نیست کت و شلواری همیشگی ... که بوی ختم شب آخر عشق گرفته بود.

نظرات 6 + ارسال نظر
pouriya 8 شهریور 1392 ساعت 20:45 http://kaghazparehayedivane.blogfa.com

نمی دانم کجای این زندگی است که درگیرم می کند برای زنده ماندن....
دقیقا همین جاست ک درگیرت می کنه ک بیایی و بنویسی/ من زندگی رو دو شکل متفاوت می بینم ک الان بهت می گم/ اگه منظورت از زندگی نشخوار کردن توی طویله و بع بع گوسفندی باشه/ ک باید بهت بگم این حرفا واسه اون زندگی کار برد نداره بریزشون دور و برو پی زندگی/ ولی و اما اگه منظورت از زندگی فراتر از نیازهای غریزی و خورو خواب و تن ....باشه قضیه کاملا متفاوته/ راهو اگه چ با افت و خیز و تو ی مسیر پر از دست انداز/ اما داری درست می ری :)

از همین دست اندازهای خود ساخته که ماییم

میس راوی 7 شهریور 1392 ساعت 22:07 http://andoheravi.blogfa.com/

همان چندغاز روز مبادا همیشه متحیرم می‌کند از پیچش کلمه‌هایی که بوی سیگار و بی‌خوابی می‍‌دهند

بی خوابی هم، معیار روز ماست

خرید اینترنتی 6 شهریور 1392 ساعت 20:01 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

تلار 6 شهریور 1392 ساعت 19:33 http://man1zan.blogsky.com/

هیچ کس از داشته های هیچ کس بزرگ نمیشه rea. و خب البته عکسش هم صادقه!

مهم نیست ... اینکه دیگرانمان را کجا از یاد برده ایم

جکی چان 6 شهریور 1392 ساعت 19:06 http://www.jakichan.mihanblog.com

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

www.jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

دوبله به فارسی

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان

------------------------------------------------

فروش اسپمر کاملا اتوماتیک نیوکامنت

ارسال کامنت اتوماتیک با سرعت بالا

برای وبلاگ های : بلاگفا - بلاگ‏اسکای - لوکس بلاگ
4 بلاگ دیگر به زودی افزوده خواهد شد

ارسال کامنت آزمایشی رایگان

در : www.newcom1.tk

شماره تماس : 09372201600

parsmovies 6 شهریور 1392 ساعت 18:39 http://www.parsmovies.vcp.ir

سلام وبلاگ خوبی داری از مطالبش خوشم اومد اگه خواستی یه سر به وب من بزن
دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم خبر بده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.